Свържете се с нас: 087 636 4488
Balance.bg 🛑
  • Начало
  • Кои сме ние?
  • Услуги
    • Стартиране на бизнес
      • Стартиране на бизнес
      • Регистрация на фирма
        • Регистрация на ООД
        • Регистрация на ЕООД
    • Абонаментни услуги
      • Счетоводство на транспортни фирми
      • Счетоводство на автокъщи
      • Счетоводство на аптека
      • Счетоводство на строителни фирми
      • Счетоводство на земеделски производители
      • Счетоводство на търговия със зърнени култури
      • Счетоводство на фирми за услуги и търговия
      • Счетоводство на фирми с онлайн магазин
    • Еднократни услуги
      • Данъчна консултация
      • Обжалване на ревизионен акт
      • Обжалване на акт от НАП
      • Данъчни стратегии
      • Възстановяване на ДДС от ЕС
      • Данъчна защита
      • Публикуване на ГФО
      • Формуляр А1
  • ЧЗВ
  • Свържете се с нас
  • Данъчна консултация
  • Menu Menu

Регистрация на ООД в София

регистрация на фирма

Регистрацията на ООД вече може да стане по-бързо и безпроблемно, ако използвате услугите на Легакон. Ние сме екип от юристи и счетоводители, който ще подготви необходимите документи, за да регистрирате ваше Дружество с ограничена отговорност, без да губите време в попълване на учредителни актове, декларации по образец, протоколи и други видове документация.

Дружеството с ограничена отговорност (ООД) изисква наличието на поне двама учредители, които трябва да посетят офиса ни, за да отговорят на няколко наши въпроса и да ни предоставят личните си данни, с чиято помощ ще отворим фирмата. Разбира се, трябва да изясним и какви ще бъдат капиталовите вложения на хората, които ще ръководят и управляват въпросното дружество.

Какво се изисква при регистрация на ООД?

На първо време трябва да се свържете с Легакон, за да организираме среща, на която ще обсъдим броя на учредителите, капиталовите вложения и други подробности. От този момент нататък, ние сме хората, които ще се занимават с административната част на нещата. Вашите задължения се ограничават до посещение при нотариус, където да заверите вече подготвените от екипа ни документи за регистрация на ООД, а след това е нужно да посетите банка за внасяне на капитала.

При регистрирането на фирма с правна форма ООД, се изискват различни документи, сред които са: Съгласие за приемане на управление и образец от подписите на учредителите, Дружествен договор, Решение на общото събрание за назначаване на управител, пет вида декларации и други. Това би Ви отнело много време, ако нямате юридически опит, така че оставете работата на нас. До този момент сме отворили много фирми и предлагаме 100% качествено изпълнение.

Възлагайки задачата регистрация на ООД на компетентни счетоводители и юристи, си спестявате много време и нерви по подготвянето и предаването на документи, актове и декларации. За нас това не представлява сложност, тъй като е професията ни и го правим с огромно желание да помогнем.

Скъпа ли е услугата регистрация на фирма?

Не, не бихме казали, че услугата по регистриране на Дружество с ограничена отговорност е скъпа. Имайте предвид, че средствата, които ще инвестирате в специалисти, ще бъдат в пъти по-малки, отколкото ако действате самостоятелно. Нашата задача е да Ви окажем нужната подкрепа, с чиято помощ да станете собственици на фирма, която ще Ви носи финансови успехи през годините!

5/5 - (13 votes)

Страници

  • Възстановяване на ДДС от ЕС
  • Данъчна защита
  • Данъчна консултация
  • Данъчни стратегии
  • Обжалване на акт от НАП
  • Обжалване на ревизионен акт
  • Публикуване на ГФО
  • Регистрация на ЕООД
  • Регистрация на ООД
  • Регистрация на фирма
  • Стартиране на бизнес
  • Счетоводни услуги
  • Счетоводство на автокъщи
  • Счетоводство на аптека
  • Счетоводство на земеделски производители
  • Счетоводство на строителни фирми
  • Счетоводство на транспортни фирми
  • Счетоводство на търговия със зърнени култури
  • Счетоводство на фирми за услуги и търговия
  • Счетоводство на фирми с онлайн магазин
  • Формуляр А1
Link to: Свържете се с нас

Имате още въпроси? Чувствайте се свободни да ни пишете през контактната форма!

Ние вярваме, че сме успешни, защото мислим „нестандартно“ и основната ни цел е да сме „прозрачни и предвидими“, причините, които ни различават от другите счетоводно-правни къщи. Ако се интересувате от партньорство с една от иновативните фирми в София, моля, попълнете формата ни или се обадете, за да се свържете с един от нашите професионални съветници.

Баланси Счетоводно-правна къща | 1202 София, България
Тел.: 087 636 4488 | Email: office@balance.bg
ЕИК: 56473643

Намираме се в София-град, счетоводно-правната кантора на Баланси представлява клиенти в цяла София-град, включително, но не само в градовете София, Нови Искър, Банкя,  Божурище и Елин Пелин.

Информацията, съдържаща се в този уебсайт, е само за общи информационни цели. Информацията се предоставя от Баланси ООД и докато ние се стремим да поддържаме актуална и правилна информация, ние не правим никакви декларации или гаранции от какъвто и да е вид, изрични или подразбиращи се, относно пълнотата, точността, надеждността, пригодността или наличността. на уебсайта или информацията, продуктите, услугите или свързаните с тях графики, съдържащи се в уебсайта за всякакви цели. Ето защо всяко прилагане на такава информация е строго и единствено на ваш собствен риск.

Всички права са запазени © 2019 Balance.bg

Scroll to top